عروس | لباس عروس | آرایش عروس | عروسی
http://www.retail.ua
http://www.mymebel.kiev.ua
www.mymebel.kiev.ua
جمعه, 20 -2669 00:00

رنگ سال 2013

نوشته شده توسط 

  

مؤسسه مد PMS«پنتون» بر پایه تحلیل روانشناسان، رنگ سبز (رنگ سبز زمردی) را به عنوان رنگ سال 2013 برگزیده است.

تعریف پنتون از این رنگ که سمبل رشد است تداعی کننده سرزندگی، درخشندگی و با شکوه بودن است . همچنین این رنگ از ظرافت و زیبایی خاصی برخوردار است که باعث افزایش احساس خوب بودن، تعادل و هماهنگی می شود.

پر جنب و جوش و درخشنده: درست مثل طبیعت، سبز با رنگهای روشن زیباتر به نظر می رسد. ست رنگ سبز زمردی با زرد مملو از انرژی می شود.

شادابی و سرزندگی : زمرد یک جواهر است. می توانید با ایده گرفتن از ویترین جواهر فروشی آن را با رنگ هایی مانند بنفش ، آبی، قرمز ، سیاه و طلایی به کار ببرید.

تعادل و هماهنگی: می توان با رنگ هایی نظیر خاکستری، سفید و زرد مات یا آبی به استقبال رنگ سبز زمردی رفت.

 

 

 

اما چرا این رنگ جواهری برای سال ۲۰۱۳انتخاب شد؟ می توان تفسیرهای زیادی در این مورد داشت. لئاتریس آیزین، مدیر اجرایی موسسه پنتون در سخنرانی ای که در مراسم اعلام این رنگ داشت، گفت: «این رنگ حال بهتری به ما می دهد زیرا رنگ هوش، ادراک و مکاشفه است، در عین حال این رنگ حس خوشایند تعادل، هارمونی و نظم را القا می کند.» او همچنین گفت: «از روزگار باستان، این رنگ درخشان رنگ زیبایی، نو شدن و زندگی تازه در بسیاری از ادیان و فرهنگ ها بوده است... این رنگ همین طور رنگ رشد، شکوفایی، تازه شدن، کامیابی و موفقیت است که تمام اینها رنگی دلپذیر و به شدت خوشایند را می آفرینند.» در ضمن هیچ رنگی به اندازه رنگ سبز و به خصوص سبز زمردی رنگ احیا، نو شدن و از نو آغاز کردن نیست.رنگی که به عنوان رنگ سال معرفی شده است از لحاظ کد رنگ شناسی با کدTCX ۵۶۴۱۱۷شناخته می شود.

 

 

 

 

رنگ سال2013

تهیه و ترجمه از : گروه عروس

خواندن 2964 دفعه
Body
Background Color
Text Color
Background Image